מעוניינים לתת מתנה ליקירכם? להעניק להם מזכרת מושקעת שתגרום להם לא לשכוח אתכם? תוכלו לעשות זאת על ידי הדפסת תמונה על עץ, באיכות גבוהה, ובכך לפנק אותם בתמונת החלומות, אותה הם יוכלו לשים לצורך קישוט החדר או הסלון, והכי חשוב – לזכור אתכם לתמיד מבעד לתמונה המודפסת.

סט בלוקי עץ
סט 4 בלוקי עץ (אילוסטרציה).

הדפסת תמונה על עץ

אחד הדרכים האלגנטיות להדפסת תמונה, היא הדפסת תמונה על עץ. הדפסת התמונה על עץ, גורמת למרקם ייחודי ובולט המבליט את התמונה ומעניק לה ברק מיוחד ואלגנטי, תמונה על עץ יכולה להגיע במגוון גדלים וצורות, החל מגודל מרובע וקטן ועד למלבנים גדולים ומרשימים.

תמונה על עץ

מדוע כדאי להדפיס תמונה דווקא על עץ MDF ולא על חומרים אחרים? אחד התכונות הייחודיות של עץ זה, זאת יכולת ההשתלבות שלו ברקע התמונה. יכולת זו, הופכת את התמונה המודפסת על העץ למובלעת ואותנטית, מבלי חומרי לוואי ורקע שפוגעים בשלמות התמונה המודפסת. בנוסף, תמונה מודפסת על בלוק עץ MDF, לעולם לא תהיה עם פגמים אסתטיים, כמו: בועות, חריצים ועוד.

מעבדת הדפסות
הדפסה באמצעות ציוד מתקדם (אילוסטרציה).

שעון עם תמונה

ניתן לשדרג את התמונה המודפסת על עץ, ולשלב אותה בשעון עץ יוקרתי, אשר יהווה מצד אחד מוצר נוי אטרקטיבי, ומצד שני מוצר שימושי ויומיומי. ניתן לשלב את התמונה בשעון העץ, בהטמעה במקום הספרות שמצביעות על השעה, במגוון תמונות מקבילות ותואמות, או בסדרה של תמונה זהה, לעומת זאת, ניתן להדפיס את התמונה במרכז השעון כתמונה מרכזית ובולטת יש לנו באתר כמה וכמה דגמי שעונים עם תמונות המתאימים לכל מטרה.

בלוק עץ עם תמונה

ישנה אפשרות שדרוג נוספת של אופציית הדפסת התמונה על עץ, והיא על ידי הדפסת התמונה על בלוק עץ בעל נוכחות וצורה מיוחדת כמו בלוק עץ לב או בלוק עץ בצורת מספרים או אותיות, אשר מגיע כמוצר בפני עצמו, ומהווה קישוט יוקרתי ומלא חן שמתאים לכל חלל. את בלוק העץ המודפס, ניתן לשים במגוון מקומות: בוויטרינה, במכתביה, על השולחן ואפילו בפינות נוי מותאמות אישית או במדפי זכוכית שנועדו במיוחד לחפצי נוי מסוג זה.

הדפסה על עץ

הדפסה על עץ, הוא אחד הטרנדים הבולטים ביותר בעולם ההדפסה בשנים האחרונות ומדוע? כיוון שהדפסה על עץ, משיגה תוצר חלק ונקי, ללא בליטות או שקעים, ועם מקסימום הטמעה בין התמונה למרקם. בנוסף, העץ ידוע כחומר עמיד אשר אינו מתקלקל במהירות, ולכן הדפסה על חומר עמיד שכזה, מהווה בחירה נכונה וקולעת, שתשאיר את חפץ הנוי של התמונה המודפסת, עמיד למשך זמן ארוך ומחזיק מעמד זמן רב יותר לעומת חפצי נוי אחרים המתקלקלים במהירות גבוהה יותר, חשוב לשים לב שההדפסה היא על בלוק העץ עצמו ולא על תמונה שמודבקת לעץ ודוהה עם הזמן (כמו שמחלקים באירועים).

לסיכום

הדפסת תמונות על עץ היא מומלצת בכל קנה מידה, כיוון שהיא עמידה, חלקה ומלאת טעם וחן. ניתן להדפיס תמונה על עץ, במגוון אופציות שונות, החל משעון שיכלול תמונות מגוונות ועד לבלוקי עץ במגוון גדלים וצורות הכוללים תמונה מודפסת. בנוסף, מומלץ להשתמש בעץ כחומר ההדפסה האולטימטיבי, כיוון שהוא עמיד ומחזיק זמן רב, לעומת חומרי הדפסה קשיחים אחרים הקיימים בשוק.